Pressemeddelelse fra Sparkær Købmand Aps

I aftes blev anpartshaverne i Sparkær Købmand Aps orienteret om den aktuelle økonomiske situation samt omstændighederne ved Brian Nielsens afsked som købmand. Efterfølgende har bestyrelsen lagt denne meddelelse på facebook:

“Onsdag d. 28. november blev anpartshaverne ved Sparkær Købmand Aps ved et planlagt møde i forsamlingshuset informeret om den aktuelle situation i købmandsbutikken. Efter orienteringen var der en god og konstruktiv dialog, hvor anpartshaverne fik svar på deres spørgsmål.

Sparkær viser igen, at de står sammen og kan løfte i samlet flok. Butikkens videre drift er sikret og alle er klar på at bidrage til købmandsbutikken. Butikkens personale deltog ligeledes i mødet, og de fik en velfortjent stor ros for deres daglige indsats.

I forbindelse med direktørens opsigelse udsendes følgende pressemeddelelse:

“Mandag d. 12. november opsagde Brian Mossalski Nielsen sin stilling som direktør for Sparkær Købmand Aps. Fredag d. 16. november 2018 er der indgået aftale om, at Brian Mossalski Nielsen blev fritstillet fra sit ansættelsesforhold ved Sparkær Købmand Aps med virkning fra dags dato. Aftalen er indgået i gensidig enighed og forståelse. Der er fortsat en positiv kommunikation mellem parterne. Bestyrelsen vil snarest arbejde på at få en ny købmand til byen.”